Bläää

Usch skolan e igång igen, inte najs dom börjar redan ge oss prov och uppgifter och äckelpäckel läxor.
Diss på de

Hiss på att ja äter billys, de e mumsigt hihihi :D
Idag har jag köpt de nya iphone skalet och displayfilm så man slipper repor och skit

Nu borde jag plugga spanska och svenska, skriva hyllningstal på svenskan, jag ska skriva om min älskade bästiss Sofia :)
Och spanskaprovet va tydligen till imorrn, SKÖNT! så hinner man plugga lite iallafall!
Nej nu måste jag käka klart så att ja kan börja plugga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0