Skola, Centrum

Kom hem från centrum för typ en timme sen, inte gjort något vettigt alls ..
Ska nog ta och käka lite middag och skriva rent mitt hyllningstal som vi håller på med på svenskan.

Idag va de dansredovisning i skolan.. hahah :( ja de gick ju käpprätt åt helvete!
Det va hemskt och jag va jättenervös, och jag kan faktiskt göra bättre än vad jag gjorde :(
Haha efter vi slutade drog jag och Felicia ner till centrum, jag köpte Ramlösa Smultron<33333 och Fazer Choklad med Mariannegodis smak :) riktigt mumsigt
Sen prövade vi kläder på HM och Gina, och på Gina hittade båda skitsnygga byxor! Felicia köpte i en annan färg än vad jag hittade, men själv hade jag inte riktigt råd :p
Men jag köpte ett jättegulligt linne iallafall :)

Sen köpte vi födelsedagspresent till Marina också :))
Hoppas att hon blir glad! :D

Nu måste jag börja med talet och käka lite :)

<------- Vill Ha!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NIIIIICE

2011-03-10 @ 19:34:19
URL: http://marinamicic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattig?

2011-03-11 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0