Svar på frågor

Petra:
hur många år har du ridit? :)
har du några husdjur?
hur många schabrak/vojlockar, träns, pannband, benskydd, grimmor har du? :D
vad är ditt höggsta besöksrekord och hur många brukar du ha normalt under dagen?
hur många inlägg har du gjort? :D

Svar:
Jag har ridit i 11år, började när jag var 5år, och jag har alltid ridit hos Maud :)
Nej, tyvär inte men jag har haft en fågel och en hamster, sen har vi tagit hand om en hundvalp som heter Breezer.
oj,  jag har;
Träns- 4st
Pannband- 7st
Benskydd- 3 par framsenskydd, ett par bakbenskydd och ett par bakstrykkappor
Grimmor- 8st just nu, men har fått göra mig av med några stycken och vissa har tappats i hagen ..
Schabrak-12st om jag inte glömt nått :p
Mitt högsta besöksrekord ligger på 56st, och jag brukar ha runt 15-20st besökare per dag
Det här blir mitt 306:e inlägg :)

Jessica: varför är du så underbart bra cicci? massa kärlek till dig

Svar: Haha tack snuttis :D

Isabelle:

om dina föräldrar skulle säga: Cicci, du ska få en häst/ponny! och Maud hade sagt att om du ville köpa Joey av ridskolan så skulle du få det. Skulle du köpa honom då, eller skulle du köpa en stor häst som du aldrig skulle växa ur och tävla när du fyllt 18? Joey skulle du få rida lite då och då om du ville.
(Frågar bara för att jag funderar över om jag skulle köpt Prisse om jag hade varit medryttare på honom fram tills nu...)

när är första tävlingen som inte är med Div.3? och hur gör du om div.3laget kommer till finalen som är samtidigt som grandby??? :O:O:O

Svar:

Lite små känslig fråga faktiskt, eftersom jag tänker mycket på att jag måste lämna honom eller frågan e väl inte känslig det är mer svaret.
Jag älskar honom otroligt mycket men om jag skulle få köpa en häst/ponny skulle jag nog köpa en liten stor häst, som ja aldrig skulle växa ur och som jag skulle kunna ha så länge jag har råd och vi båda är friska.

Hm, första tävlingen KANSKE blir den du föreslog 9:e april, men vet inte det beror på om jag får ta honom, och om pappa har möjlighet till att skjutsa, sen måste jag ju tänka på att Joey måste ha en kompis med sig, annars går det inte.
Haha vi har väl aldrig kvalat till div 3 finalen? inte som vi gör till div 2 iallafall, och finalen går ju den 6:e Juni(nationaldagen) Granby går väl den 13 Juni som varje år?
Lite osäker där men kommer vi till Final och allt är samma dag vet jag faktiskt inte,



Kommentarer
Postat av: Sara F

Hörde av Åsa att Granby är 6 juni i år som det är bestämt nu. Man kan ju alltid hoppas att dom ändrar :P Jag tror att det har blivit så att man ska kvala till finalen i div 3 från och med iår =)

2011-03-07 @ 19:41:52
Postat av: Isabelle



Jag förstår hur du tänker! Hade nog gjort likadant :)

aha!

okej men då kan du ju kanske vara med på Granby iaf :D

2011-03-10 @ 12:17:08
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Isabelle



Jag förstår hur du tänker! Hade nog gjort likadant :)

aha!

okej men då kan du ju kanske vara med på Granby iaf :D

2011-03-10 @ 12:17:30
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0