Flitig flicka

Jag blev klar i stallet vid 11 idag och va hemma 12, sååå jävla nöjd :D
Då har jag ridit dressyrträning för Sara Rubin på min baby, smörjt 2 träns och en sadel, pysslat och duschat av ponnyn åkt moppe till och från stallet, och köpt glass!

Nu sitter jag med anisktsmask på och ska ta en riktig "take care dusch" sen får vi se om jag kanske masar mig till galoppen och kollar på våra fina shettisar :)

Igår blev de ingen bio för Jessica hade råkat beställa biljetterna på Biografen Saga och inte Camera :p
så vi ska se Pirates of the caribbean den 20 maj, och istället för bio blev de till att hyra film, vi såg "The social network" den va ju inte speciellt bra. Föll varken mig eller Jessica i smaken måste jag medge ..
Jaja vi käkade god mat på Tacobar iallafall och snackade :)


Kommentarer
Postat av: Moa

guuuuuud va fina ni är!!!

2011-05-08 @ 14:01:20
URL: http://inezmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0