Hej ben, skulle ni vilja vara vänliga att samarbeta?

Har haft ragnaträning på Martin idag, jag blir så trött i hela kroppen varje gång men speciellt i benen!
Han e så stor och så mycket häst att rida, speciellt jämfört med Joeygull
Men det gick helt okej i slutet så jag e nöjd, sen vet jag ju att de oftast inte går så bra på träningarna men sen går de bättre på tävlingarna och det är ju skönt :D

Ikväll sover Sofia här, hon duschar nu och jag ska torka håret snart. Imorrn ska jag på bio med Jessica, tror vi ska se Water for elephants(?)
Och på söndag äre dressyrträning för Sara Rubin 8.30 .. och jag måste ta mig till stallet själv, YAAAY :'(((
Antagligen moppa och då kommer jag fan va där innan dom fått käk, gaaash nästan självmord.

Nu ska jag torka håret/borsta, käka och dööö nej men haha ska väl slå på en film eller nått o tjocka godis :) fast Sofia lär väl somna i vår soffa som vanligt , tror hon gillar den hahaha :p
Juste hon ville att jag skulle visa balklänningen så de får väl bli så också


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga hästar!



vad är skäcken för ras? :)

2011-05-10 @ 07:45:36
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: issa

Jaaahaaa! ben inte Ben som ett killnamn! Nuuuuu fattar jag xD

2011-05-11 @ 23:30:16
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0