Shoppingen från Globen del 2

Bruna vintervantar från Horze med "babybband". Benreflexer från Börjes dom går sönder varje år men det är lätt värt det för dem är galet billiga!
En minipåse med hästgodis, tror det är banan :) En smarrig julklapp till pållen
Stübben tvål, behövs inte prick nu men snart så, bra att ha på lager
Pälsglans "Sjöbogård" från Börjes
Marinblå benlindor från Sjöhagen Wear, de enda lindorna som passar bra på Joey! Hälften fleece hälften elastiska, great köpte svarta förra året och dom är perfekta.
2 Agria hö-påsar till Joeygullet, undertiden innan ja och Maudan hittar lila hehe ;)
Ett par supergrip tyglar! I väldigt stort behov då mina andra tyglar som jag köpte i somras började gå sönder typ efter två veckor och jag väntar bara på att dom ska pajja.
En av helgens stora favorit montrar!
Ett vitt strasspannband
Ett rött vitt strasspannband ( samma som i tidigare inlägg )
Ett turkost strasspannband ( samma som i tidigare inlägg )
Ett lila Swarovskipannband ( överlycklig tjej! )

Kommentarer
Postat av: petra

Åhhh, gud så fina saker! Önskar att jag hade köpt lite mer!

2011-11-28 @ 17:14:29
URL: http://petragarton.blogg.se/
Postat av: Felicia

Superfina grejer du köpte sötis, ska bli asnice att se Joey med allt på sig (kanske inte allt på samma gång) men du förstår nog. Han kommer bli superfin ;) speciellt i alla nya pannband och det supersnygga röda schabraket! :D <3

2011-11-28 @ 17:49:06
URL: http://feliciahojer.blogg.se/
Postat av: Elvira

Jag köpte också ett par sånna vantar! De var jättemysiga! :D

2011-11-29 @ 11:37:24
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0