En lyckans dag

Blir så otroligt glad när jag får massa besökare nyss jag kollade så låg det på 131 och när ni kommenterar så bra!
Blir verkligen motiverad till att blogga, hade vart kul om man hade gått utanför dörren idag ahhahaha. Har inga nya bilder men imorrn ska jag väl försöka fota lite med iphonen inte så bra kvalitet på bilderna menmen det duger så länge,
Nån dag vill jag fota min priser fan, typ rosetterna man brukar ju inte prata så mycket om rosetter och vinster för det känns lite skrytigt men det är ändå något man oftast är stolt över så jag ska gå mot strömmen och låta mig själv vara lite stolt :)
Mina senaste rosetter, från förra söndagen

Kommentarer
Postat av: Klara

Jaax) <3 Hur gör du gör att fåå så bra sits!

2011-10-08 @ 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0