Galet

Ja, gårdagen va jävligt vrickad hahahah men kul hade vi. Ibland undrar jag om Sofia verkligen e mänskilg ..
Aa juste hon sov här efter att vi vart hos Moa, åkte hem vid 1 o typ somna vid 3 hahah, trevligt med nästan hela min family samlad och Sofia sätter sig på mitt köksgolv o käkar flingor mitt i natten, brosan spelar gitarr och vi garvar åt Sofia hehe, aja
Igår va Joey lite stark o rätt pigg, men mer stark än pigg inte naaajs. Redpå gräsrakan med Sofia/Fille, Mimmi/Diesel. Men vi hade rätt kul ändå. Nu ligger ja i sängen med min kära macbook i knät som alltid.Ska gå upp snart o fixa mig så ja kan dra till stallet o förbereda inför tävlingen på Rimbo imorrn.
Jag har blivit sjukare .. ligger o snorar o nyser måste klä på mig massor av kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0