Premiär tisdag!

Ja idag har Desperate säsongs premiär, tyvär den sista av alla säsonger ... börjar nästan gråta av tanken älskar det programet. Känns som att man känner skådespelarna!
Idag red jag på volten, tränade på dressyrprogramet det gick käpprätt åt helvete så nej det spekulerar vi inte så mycket i. Han va lite små springig vi va 3 st som red helt annorlunda på banan varav 2st olika dressyrprogram, det blåste , jag var okoncentrerad och red som en kratta och Joeygull va inte med på noterna. Meeen det jag älskar med tisdagar är att jag inte stressar= Joey blir inte sur på mig och jag får kela hur mycket jag viiiiilllllll vilket är det bästa med den lilla ponnyn :)
Nu ska jag käka middag, titta på desperate och sen MÅSTE jag plugga svenska, stilfigurer och några retorik begrepp. Inte kul. Får man 1 fel måste man göra om wie (y)
© Sara Källbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0