Pluggar som faaan

Mår lite bättre idag, woho!
Jag sitter nu i skolan och pluggar röven av mig, samhälle/digitalt skapande nån kombo. Iaf vi har om Marocko och det är skit drygt för jag kan ingenting och de finns inte så mycket på nätet.
Juste igår köpte jag ett par springbyxor så nu ska här börjas springa!
Sen storhandlade vi och det blev en jättesmarrig frukost. Kellogs Special K med red berries och dark chocholate! Ett glas juice och lite vindruvor.
Idag blir det Lasagne i skolan och jag känner hur bra jag mår hihih, Denise och Mina har sina turkar med sig en stund i skolan idag, skit ballt om jag får säga vad jag tycker. Kul att man kan ha det så att man byter familjer och land i en vecka och får se hur dom lever.
Snart är det kallt, små blött , mörkt och man är vit som fan. Ändå längtar jag för det är då myset slår till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0