Resultat Allsvenskan div 2 omgång 1 - Täby Ryttarsällskap

Dagen har varit en sån där halv kul halv tråkig dag, en blandad. För det första så va jag ju inte så taggad på att hoppa LD, men jaja hade varit kul med lite tävling i förklassen och inte en clearround. Har kollat upp nästa omgång och det är på Rimbo Ryttare, där ska det vara LC i förklassen så taggar redan nu! :D
Iallfall här kommer resultatet
Clearround LD:
Han var stark och fin och tuffade på utan några problem och hoppade av rätt på nästan alla hinder, duktig ponni :) Det blev en nolla och vi fick en rosett.
Vi kom med i laget med: Sara/Fenix, Emelie/Scotty, Jane/Alfons (och Jag/Joey)
LC- Laggrunden:
Joey kändes fin men vi hade precis fått reda på att vi inte skulle komma med i omhoppningen så jag var inte speciellt taggad. Jag red okej tills sista hindret, skulle ha samlat honom lite till men han var rätt hård i munnen så han blev flack och rev sista hindret. Ingen liten snudd utan han lyfte inte riktigt på bakbenen. Blev lite små irriterad över det för det va en LC och han rev. Känns inte riktigt okej han brukar klara det svinlätt.
Men det kan ju som sagt inte gå bra varje gång, det måste gå dåligt ibland för att man ska kunna uppskatta när det går bra :)
Vi taggar tills nästa omgång och kommer med nya krafter för vi SKA ta en plats i finalen!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snyggst träns! :D Nytt? Hade de lila grejjorna från Anderssons häst och hund? :)

2011-09-04 @ 22:39:04
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0