RT

Precis som rubriken säger så har jag haft Ragnaträning, gick okej inte superbra inte dåligt. Sen myste och fixade jag ordentligt med Joey. Smorde, fixade stövlarna, klippte Joeys hovskägg och bakom öronen, schamponerde svansen och rycktade honom noga, tvättade näsan och smorde in med idomin på hans sår.
Nu sitter jag hemma och käkar donken framför En prinsessas dagbok loove it, en av favorit filmerna kan se den om och om igen!
Sen ska jag väl duscha och imorrn blir det stortvätt dag ska tvätta igenom alal vinterstall saker och sen ska vi shoppa lite i Arninge :) Berättar imorgon vad jag fått med mig hem

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Det var "dear love" brevet. Jag var lite efter på den... hehe :)



Åååh, en prinsessas dagbok! Så himla fin film! Förresten, ska du till Amanda i morgon (lördag)? <3

2011-09-24 @ 00:50:46
URL: http://denns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0