Jajaja sorry för dålig update

Meeeen så kan det gå när man känner för att faktiskt leva och inte vara inne vid datorn heeeela dagen vilket det ofta blir i skolan :)
Det var dålig info om igår, men Joeygull var pigg och glad, gjorde som jag sa den största delen utav passet och vi körde ju kadrilj så hela gruppen flamsar till det lite heheh..
Charlie blev crazy och Elisen fick sig en flygtur och lite ont i rumpan men annars gick det bra tror jag.
Nu ska jag plugga inför mitt grafisk kommunikations prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0