Onsdag 25 april

Godmorgon folket!
Gick upp runt typ sådär 13:15, helt galet.
Ska göra mig iordning, klä på mig och fixa håret, kanske baka lite hehhe nej men äta något iallafall.
Sen får jag se om jag och Sofia går ner på Bikbboks rea, 50% weeehooo. Kommer säkert bara vara fula kläder eller så mycket fint att man inte har råd anyway. POSITIVA TANKAR jag vet.
Sen ska vi självklart dra till stallet, ridlekis och ridlektion. Under dagens ridlekis så ska barnen få ta ridborgarmärke? eller vad det heter, ridmärkes sak hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0