Världens bästa pojkvän

Jag ber om ursäkt till alla er tjejer där ute för att jag råkat ta beslag på världens bästa pojkvän. Idag har han gått upp tidigt(vilket han ogillar)
och haft tråkigt när han följt med mig till tandläkaren. Han har kramat, hållit i handen och försökt muntra upp mig. Han höll mig i handen under hela tiden jag satt i tandläkarstolen. ( Det gick fort smidigt och enkelt idag! ) Sen höll han i mig då jag var rätt drogad, så att jag kunde gå till och från bilen. När vi kom hem la han mig i sängen och lät mig sova i 1 h och 40min utan att gnälla. När jag vaknade hjälpte han mig ta mitt p-piller och gick ner för att handla det som saknas till middagen som han ska laga åt mig. Han skämmer verkligen bort mig! Så himla fin och snäll, älskar honom verkligen. ( Lika mycket som Joey, förstår ni då? men skvallra inte till Joeygull för då blir han ledsen i själen.. )


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååå sötnos det är du värd, Joey är nog glad för din skull ;)

Kommer ihåg förut när du alltid sa "när jag skaffar pojkvän ska det vara på mina villkor, jag kommer vara med Joey mer än honom och det får faktiskt killen förstå. Även att jag alltid kommer älska Joey mest av allt" Var bara tvungen, hihi!!!!!!

Du är underbar btw :D

Svar: hahahahaha it's funny cuz it's trueeee :p
Cecilia

2012-08-21 @ 19:03:34
URL: http://www.feliciahojer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0