Joey 8/2-12

Idag på ridlektionen hade jag Joeygull, passer gick ut på att göra hästarna lösgjorda genom skänkelvikningar av olika slag. Blev dock inte så mycket skänkelvikningar för mig och Joey för att jag hellre fokuserade på hans form då han var lite motsträvig i början av passet. Men efter ett tag var det som att han verkligen förstod vad jag menade och arbetade med hela kroppen. Så himla skön känsla, han har inte vart sådär mjuk på otroligt länge!
Nu bakar jag cupcakes :)
Ska försöka mig på att skriva lite på tentan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0