Under all kritik

Min blogging har varit som rubriken ovan säger, under all kritik. Jag har inte haft varken inspiration eller lust, eller bilder för den delen.
Har med mig kameran upp till stallet idag så vi får hoppas på lite fina vinterpics!
Ann gav ett förslag om att jag skulle fota ALLA mina schabrak, så får väl göra det någon dag. Problemet är att dom är inknöglade i min stallgarderob här hemma, om jag tar ut allt så måste jag kämpa med att få in det igen ..
Fast kanske hittar något som jag skulle kunna sälja å andra sidan.
Kan ju också passa på att berätta att det kommer dyka upp 2 info inlägg, ett om mig och ett om Joey. Har lite med min nya design att göra. Ann och jag kom rätt långt igår, eftersom att vi gjorde saker Ann aldrig hade gjort förut! Det blev toppenfint men vi har massor kvar också. Tror det kommer bli toppen!
Nu ska jag göra mig iordning för att tagga till stallet, brosan vill tydligen dra vid 12(!!) vaknade nyss och är über ofräsch.

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Superfin blogg! Följa varandra via Bloglovin?

2012-02-05 @ 15:52:51
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0