1 juni 2012

Idag har det ju varit regn.. regn .. och mera regn. Så tråkigt, och det har varit en riktigt dålig dag för min del.
Försov mig,hade problem att svälja piller imorse, X har varit sur/dryg, spillde mat på mig själv, spillde vatten över lunchbordet/en kompis dator. Fick gå hem i regn, jag frös. Städade, för jag frös för mycket för att åka till stallet. Sen ville jag köpa en bikini men ingen kunde följa med som smakråd så fick skita i det. Sen är jag lite sugen på att träffa C men han mår lite dålgit så aa..
Inte min dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0