18 juni 2012

jag har upptäckt min überdåliga uppdatering den senaste tiden, är för att jag spenderar tid med riktiga människor och jag tycker att det är rätt ohyfsat att blogga när man umgås. Iallafall senaste tiden har jag spenderat med mina brudar vi hade toppen mysigt! Sen har jag spenderat tid med Christoffer och min familj. Har haft en seg dag i början, jag och C hade ingen aning om vad vi skulle göra så vi gjorde ingenting hhaha. Sen skulle han iväg, jag handlade och lagade mat/bakade paj. Och nu ska jag duscha innan han kommer hem igen.
Måste åka upp till Joeygull någon dag, eller iallafall se om han är med på ridläger eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0