Fellan här

Tjenare alla Ciccis fina bloggläsare. Jag kände att Cicci inte hade uppdaterat idag så jag tänkte göra det åt henne (hoppas det är okej Cicci). Hur jag vet ditt lösenord tänker jag inte heller berätta det får du tänka ut själv, hehe. Tänkte i alla fall ta och berätta för er vilken underbar filur Cecilia är och hur hon och jag känner varandra. Fast jag drar det lite snabbt då det blir vääääldigt långt annars.

Jag och Cecilia lärde känna varandra genom stallet. Vi var väl aldrig riktigt sådär jättebra vänner där men umgicks ändå med varandra och hade kul. Cecilia började rida i min ridgrupp och det var först då vi började komma varandra riktigt nära. Hon kom in som en "blixt" i mit liv skulle man kunna säga. Cicci har alltid brytt sig om att alla i hennes närhet ska må bra. Och när hon märkte att jag inte mådde bra, jag vantrivdes något otroligt i skolan och jag visste inte vad jag skulle ta mig till så kom hon räddade mig och mitt liv. Vi var inte alls särskilt nära eller något men ändå så erbjuder hon sig att jag ska börja i hennes skola och hennes klass i Täby. Jag var lite skeptisk då jag bor i Solna och det skulle bli rätt långt för mig att åka varje dag men jag gav det ändå ett försök och vips hamnade jag i världens bästa klass. Förstår ni vad den här tjejen har betytt för mig. Hon tog mig från ett helvete till ett himmelrike. Under de tre åren jag gick på byäng blev jag och Cecilia bättre och bättre vänner och jag är så otroligt tacksam över att få kalla henne min bästavän idag. Jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt. Efter att vi slutade nian så har våran kontakt varit kass, vår vänskap har inte blivit lika tajt och vi har "förlorat" varandra litegrann. Men jag vet att du alltid kommer finnas långt inne i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma bort dig. Precis som du alltid finns där för mig kommer jag alltid att finnas där för dig, jag hoppas att du vet det Cecilia. Du är en vän som jag ska ta vara på livet ut, jag älskar dig.

bjuder på lite bilder på mig och ciccen



till alla som undrar, vi var utklädda till fjortisar den här dagen!!!










Kommentarer
Postat av: Ebba

Aww, vad söta ni är <3

2012-06-13 @ 07:37:14
URL: http://ponimupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0