In your eyes

Ska hoppa in i duschen, måla om mina naglar och kanske leka lite med kameran. Satt och funderade på vad jag ska blogga om, är sugen på att skriva men vet inte om vad riktigt.. några förslag?
Ska läsa igenom sam begreppen också, tränade på dom igår men bäst att köra en vända till för att vara helt hundra.
Resterande plugg som jag har är antingen foto/film eller matte och matteboken ligger och myser i mitt skåp så det var ju oturligt. Ska ta och köra igång innan big brother börjar!
© Cecilia Nordh-Lindsjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0