Seriös osvosv,

Jag var så otroligt trött igår, orkade knappt leva. Höll på att däcka i soffan när jag tittade på bigbrother.
Iallafall red Joeygull igår och han var piggare än nååågonsin, han bockade för första gången med mig på ryggen lite roligt faktiskt hehe. Kunde samla ihop galoppen nått galet och han släppte i munnen vilket gjorde lilla mig happy as heellll.
Fotade och filmade till skolan, hade insläppet och smorde tränset. Fick med mig lite vinterkläder hem så nu känns det som ännu lite mer vår!
Nu sitter jag i redigeringen i skolan och kollar igenom vårt råmaterial till musikvideon. Sen är det lunch, glass (a) och engelska. Ni kan ju gissa vad jag ska göra när jag kommer hem?..
Plugga så otroligt tillfredsställande och lär sluta med att jag dammsuger istället, då känns det som att man gör nått bra iallafall haha. Nej men måste läsa lite ekonomi så att jag kan till fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0