25 maj 2012

Helt sluuut, har farit runt hela dagen känns det som.
Först frissan och klippte topparna, nu ser håret fräsch ut! Sen skolan och ha muntliga nationella matte, gick sådär hahah.
Sen packa ihop mina tävlingssaker och dra till MyOne för att köpa vita JW ridbyxor, en JW keps och hästgodis. Sen till Joey för att packa ihop alla saker och sen borsta ponnyn. Påvägen hem blev det McDonalds och nu har jag duschat. Är helt sluuuut.
Christoffer kanske skulle komma förbi sen, får se hur han mådde. Jag ska ju upp i tid imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ohh lycka till imorgon, kanske hinner fota dig om jag har tur :D

2012-05-26 @ 00:26:00
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0