9 maj 2012

Idag har jag haft en rätt dålig dag faktiskt, eller berg och dalbane dag kanske man ska säga.
Den började bra med min älskling, sen gick det utför. Jag hade en lektion jag inte behövt gå på för vi gjorde fan inget vettigt alls och där satt man i 3 timmar weehå. Sen har det regnat typ fram o tillbaka hela dagen ( självklart ska det regna när jag ska gå hem ). Hade ingen aptit till lunch, mina nytvättade byxor skavde, hade ridlekis själv, har ont i nacken och är allmänt trött och stressad över skolan, Joey var blötlerig över hela kroppen kul och sist men inte minst så fick jag reda på att tävlingen vi ska samarangera och jag ska delta i den 26:e maj kommer flyttas till 17.00 på kvällen. Dö.
Men fixade iordning gullehästen, överlevde ridlekis och hade ridlektion. Vi var bara 5 stycken idag vilket var skönt, jag var lite för nöjd över Joey så det gick sisådär i mitten utav passet, bra i början och bra i slutet så det är väl huvudsaken.
Sakerna blev inte sandiga som jag hade förväntat mig tack gud för det.
Nu ska jag duscha och mysa ner mig framför bigbrother.
Jag älskar min häst mest i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0