Han kan när han vill!

Foto: Ebba Amoudruz

Kommentarer
Postat av: i

sv: Okej, jag tycker att det är elegant (: Jag tycker att man ska svart eller brun huva. Den ska hellst inte synas men vit huva är fult så på skimmel får den väl synas. Rosa eller ljusblå eller liknande är knappt fint på b-ponny. Enligt mig då :)

2012-05-29 @ 12:39:17
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: i

sv: Okej, jag tycker att det är elegant (: Jag tycker att man ska svart eller brun huva. Den ska hellst inte synas men vit huva är fult så på skimmel får den väl synas. Rosa eller ljusblå eller liknande är knappt fint på b-ponny. Enligt mig då :)

2012-05-29 @ 12:46:03
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0