One of those days

Idag har det varit en produktiv läxdag, hör och häpna mina vänner.
Vi är typ klara med musikvideon, jag hade bäst resultat i klassen på del 1 av Filmkunskapsprovet. Jag fick 34/36 :D
Sen skrev vi del 2 och jag tror det gick helt okej. Sen gjorde jag väl inget vettigt egentligen på engelskan för det var nationella muntliga, och jag var inte i den gruppen som skulle göra. Vi fick sluta en timme tidigare och jag gick hem och började med Digitalt skapande slutarbetet och jag blev till och med klar! Lättnad över det kan jag ju tala om. Tack Anton och Jessica för hjälpen.
Skulle fotat lite men följde med mamma ner till centrum och handlade middag som den duktiga dotter jag är heheh.
Tror att jag ska få slippa mer plugg idag faktiskt, så ska jag börja med min Hamlet affisch imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Någon bättre bild på mig måste du väl ha?! :o

2012-05-07 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0