Tröttast av alla på jorden?

Efter igår är jag helt slut i kroppen, det är galet. Sov så djupt att jag vaknade med en lätt huvudvärk. Den har lyckligtvis gått bort redan. Konstig natt, vaknade lite imorse och trodde väl att jag skulle upp eller något. Så bytte jag från min kudde till Christoffers och då började jag drömma mardrömmar, den e kul :p
Nej jag bestämde mig för att vara ledig idag också då jag är klar med min grafisk portfolio och det är det dom ska arbeta med idag på lektionen såååå, jag väljer nog att åka upp till Joey och rida en sväng och mysa med honom. Känns som ett mycket bättre sätt att spendera dagen på än att sitta inne framför datorn och göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0