Oh herregud

Det var inte igår man hängde här! Känner att det definitivt behövs uppfräschning av design och sånt där, får ta tag i det snarast.. Mina fina vän Ann kanske kan hjälpa mig, vi började på en design förut men blev aldrig klara. Hon är superduktig, så är riktigt nyfiken på vad vi skulle kunna skapa tillsammans.
 
Wow vad det hänt saker i mitt liv sen sist, allt är upp och ner basiclly. Tagit studenten, fått ett jobb, sagt upp mig, sökt nytt jobb, umgåtts med vänner och försökt smälta min nya vardag men jädrar det är inte lätt.
 
Nu ska jag dra ut med familjen för att grilla, bada och lapa sol. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0