Huvudvärk och annat strunt

Japp, jag har huvudvärk och har haft hela dan, men som vanligt klarar jag inte av att ta en tablett. jag tkr naturen kan göra sitt o få mig att må bra om ja dricker och äter..
Snart blire spaghetti och köttfärsås!

Idag va ja på min älskade Felicias konfirmation i råsunda kyrkan :) jag och Jessica gav henne en cp röd ros som bara dog, och ett fint halsband med ett kors på :)

btw, jessica; http://idowhatiwant.blogg.se har fått ett par converse av elisa och jag e sjukigt avis.
Jag vill ha i lila tror jag .. och en lila jet set klocka från Ur och Penn ska spara tror jag :)

nu ska jag fortsätta lyssna på Mika- Happy ending ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0