back to reality,

jaha, då har skolan börjat igen då.
De va ju inte så hemskt egentligen, de va roligt i morse men sen sög de ju, fast sista lektionen fick vi skippa hahah "som vanligt" :p nee men jennie e snäll (:
Har snackat ut lite me Felicia o de va kul haha ^^ 3K-L hahahahahha
Aja, nu har ja glömt mina böcker hemma så ja kan inte träna på glosor och kan inte göra engelska läxan. Toppen(y)
Fick PODB idag, har inte orkat läsa igenom men fick iaf VG på SO uppsatsen Marina och jag gjorde :) så är skit nöjd!
Har precis käkat glass med bär, hahaha måste sluta innan de blir en ovana.

Nu ska jag läsa PODB (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0