Stallet 7 mars 2010

Japp, idag var ja i stallet och red min ängel, vi red med Sofia/Grållz , Olivia/Martin och Jessica/Ascot
Det va kul, vi red kallesvängen( först på sandvägarna och sen gräsrakan) fast på gräsrakan är det inte så mkt gräs just nu så de blev ett jävla pulsande för hästarna och vi garva som ut i helvete. joey hade en härlig gångstil :p

Sen kom vi tbx och fixa, och då drack jag varmchoklad och läste Ridsport, då jag gjorde en hemsk upptäckt.
Helena Lundbäck ska den 10 oktober 2010 lämna tillbaka Madick till sin ägare. Samma dag som VM, fittit. Svar ja.


Inte idag, Sofia och Grållz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0