äntligen

Jag har INTE tillgång till dator så ofta längre eftersom niklas vägrar låna ut sin och min e kraschad.
Men nu fick jag låna pappas :D  ja, de är lov .. jag har vart med ompisar, vart i stallet och igår va jag med Sofia i stan och Kista, de blev lite nya saker :) har köpt julklapp till felicia och mamma och födelsedagspresent till Niklas, sen köpte jag två tröjor till mig själv :D

De va maskeradhoppning i stallet i onsdags, jag och Joey va Skönheten och Odjuret. Han va odjuret ;) lite svårt att få på honom en klänning ;p jag kom tvåa efter SatsARN Aleksandra  haha och Sofia och Grålliz vann bästa utklädnad, dom va über söta! Sofia va nasse och Grållz ior :D

Tittade på Vampire diares igår holy crap vilken bra serie, är typ kär. Ian somerhalder kisskiss usch så snygg man kan va.. grr nej nu ska jag göra mig iordning, ska åka med Elisa till stallet snart och rida lite :) sen så får ja se vad som händer är ensam hemma, usch va boring ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0