Dagens,

Ja, idag har jag varit otroligt täppt i näsan oh nysig.
Vi har haft vikare på alla lektioner förutom sista. För Barker e ju aldrig borta -.-'
Har varit en otroligt dryg och tråkig dag och jag e glad att den snart är över.
Efter skolan va ja hemma ett tag sen mötte jag Sofia i centrum och vi gick runt och handlade present till Felicia :)
Det blev jättebra :D
Nu sitter jag här med datorn i knäet och tittar på Desperate housewives <3 sen blir det Cougar town <3 och sist men absolut INTE minst Ridsport<33333
Ja, sen ska jag sova hela imorrn för jag får inte gå till skolan, tycker mor och far för jag är sjuuukt förkyld.
Men ja de blir stallet iallafal men nu ska jag gå, Desperate har börjat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0