Näsan attackerar och samvetet gnager

Jag ligger hemma sjuk, näsan slutar inte rinna och jag kan knappt andas, ligger med öppen mun som en o annan geek? :s
Usch har så dåligt samvete för när jag vaknade så hade jag massa sms och ett missat samtal. För att jag glömde säga tilll beckibou igår att jag ska va hemma idag så nu kom hon försent pga mig! :(((
FÖRLÅT IGEN GMN!! mår fett dåligt utav det .. ;(
Jag ligger och tittar på Raymond på 3:an, och kom på att de är ju Oktober! Rosa månaden!!
Stöd rosa bandet! och Tänk på mig och Joey som firar 3 år den 22:a :DDD

Jag tror jag ska sätta på en fim snart och ta en bulle eller nått :)

Ni ska få ett Dressyrbilds inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0