You are the freak, and you drive me crazy honey

Jag vill blogga men vet inte riktigt om vad, kan ni som läser inte ge förslag? hah ingen kommer komma med förslag.
Aja, idag på hemkunskapen skulle jag, hoffen och fellish göra en Fisksoppa. Ja..
Det blev tomatsoppa?
Felicia ska INTE bli kock säger jag bara :p Det stog att de skulle vara 1 msk tomatpúre eller ½ dl tomatjuice. Felicia hade i ½ dl Tomatpúre. Lyckat :p
Nej soppan smakade inte yummie,
Sen efter skolan så gick jag o fellish ner till centrum och köpte godis :D De va gott.
och vi satte oss och pratade, de va väldigt skönt, tack för de gumman <3

Dagens låt; Cee Lo Green - Fuck you


Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHAHA. ouppsiiiii ;$ (A)



jag tycker att du ska blogga lite mera om din snygga vän som höjer ribban lite mer varje dag :D



vem syftar jag påå? :D

2010-10-21 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0