Roo Gård, igår ;)

De va ju dramatiskt kan man ju säga.. två transporthändelser och placeringar.
Joey va ju på topp kan man ju säga, taggad till 1000. Åh han är perfekt, iaf så Isa och Prisse blev 2:a och jag och Joey 5:a individuellt så de blev ärevarv o grejer. Gissa vilken häst som vägrade st still? Joey självklart.
Vi va med i laget och laget slutade på 4:e plats med 4 fel.
Laget:
Jag/Joey , Isa/Prisse , Greta/Scotty och Aleksandra/Flippe

Så vi ligger 3:a totalt med 19 poäng och vi är med i finalen på Rimbo den 30 oktober :) ska bli superkul faktiskt,
Hoppas vi får me oss en rejäl jävla hejjarklack!

full fokus på kameran not. :p den ända bild jag har just nu men den e väl helt okej :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas verkligen att du år följa med till Rimbo för att Joey e ju så BRA!!

Jag vill oxo följa med men det tror inte jag att jag kommer få :(

2010-09-27 @ 08:08:22
Postat av: Cicci

Tack sara :) de tror jag visst du får! ni är också ankare :D

2010-09-27 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0