Allsvenskan div 3 omg 1 2011 - Söderby

Igår va de tävling på Söderby och jag tävlade Munsboro Martin Joe :)
I förklassen fick vi ett onödigt stopp eftersom att flaggern stog framför halva hindret ? :s
Så jag tvekade och då så tyckte inte Martin att vi skulle hoppa, men sen flöt det på igen :)
Han e lite skygg för saker men de gick bra tycker jag, han hoppade till för många saker igår..
en rosa moppe, en grå tunna(?) , blå plastband , ridhuset , speglen i ena ridhuset, en hel långsida och en kortsida -.-'
Han e allt bra knasig,

Vi fick vara med i lag 2 och då red vi nolla!
Enda nollan i laget dock, så de blev ingen placering som lag 1 nappade åt sig!
Dom knep en tredje plats och va superduktiga :)

Min dator knasar så kan inte logga in på hotmail och hämta bilderna jag fått skickade till mig .. men har hunnit se dom iallafall. Får hoppas att det löser sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0