And the moon is like in the movies

Jag är heeeeeelt slutköööörd!
Jättetrött i hela kroppen efter träningen idag, Martin va tung och seeeeg
Fast fick kommentarer om att han va alert? .. mja alla tycker vi olika, jämfört med Joey va han seg som kola, och jag jämför med Joey eftersom de är honom jag rider :p

Anyway jag är precis ny duschad( freeeesh) Jessica duschar, och Sofia sover i vardagsrummet i ena soffan och mina föräldrar sitter i den andra. Som vanligt hahaha så jävla söt :)

Ska torka håret lite och dricka lite cola o ta fram snaaacks som vi kan myselipysa med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0