Bildbevis .. och dagen



Bildbevis ifrån Ragnaträningen, jag red som en kratta.
Usch, aja hade inga andra o lägga upp eftersom att jag glömde fota idag
jag, Sofia,Olivia och Elisa löshoppade Moritz, Joey och Grållen
Jag och Sofia körde lite frihetsdressyr ( inspirerade ifrån ponnyakuten) med Joey och Grålle och det gick så himla bra!
Kändes superkul att jag kunde skicka iväg honom och kalla på honom och han va fullt fokuserad på mig :D
Moppade för första gången i år till stallet .. kört en 2/3 av vägen och då är den avstängd.
Så jag får nöjet att köra tillbaka och köra heeeeeeeeeela fucking Arningeleden på moppe. No fun, och samma väg hem, jag kan säga att jag va måttligt road.

Nu ska jag titta på BigBrother och mysa med min kära familj


Slänger in en bild ifrån Julaftons morgone 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0