Daddy cool

Har pappas dator wiiiie, kan gå in på hotmail utan problem WOHO! -.-'

Dagen började med att åka till Hööks och Horze och shoppa lite, inte så överdrivet mkt

Silikonsnoddar
Ridbyxor
Handskar
Godis <--- Dagens bästa köp! Fast Joey smaskade glatt i sig mitt godis och min frukt också ..
Ny nummerlapp

Tror de va allt :)

Juste sen har jag köpt en ny väska också fast de va i centrum efter att jag hade kommit hem :)
Nu ska jag snart tjocka i mig en hemalagad hamburgare!!!
och sen ska jag duscha, är lite seg med det hihi :p

Imorrn äre skola.. och jag MÅSTE snacka med Felicia, de va så sjukt längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0