I do

Precis skjutsat pappa till Venezia, han ska kasta dart.
Håller på med svenskan nu, man ska skriva en "reception" om boken vi läst, "Tusen gånger starkare"
Megadrygt.

Förlåt för att jag inte bloggar lika mycket men de e så tråkigt när jag inte kan lägga upp alla bilder jag VILL lägga upp och fotar speciellt för bloggen!
Deprimerande nästan.. hahah :p

Igår hade vi hoppning och Joey va skit stark, brukar inte märka de längre men igår va han på hugget och de va lite trevligt måste jag säga :)
Han va ärtig i vändningarna och hoppade stort och fint, like like like
Hoppas han e trippelt så taggad(på ett bra sätt) på lördag, längtar tills imorrn fr ja älskar att fixa iordning allt dagen innan hihihi

åter till läxorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0