I´m so excited that I just can´t hide it

Har räknad och på dom här två veckorna, v.16-17 kommer jag ha varit ifrån Joey 2 torsdagar hahahha :p

Har varit i stallet varje dag förutom torsdagen hela lovet, sen ska jag rida imorrn, onsdag, torsdag så e jag hemma och fredag ska jag fixa inför tävlingen på lördag, på lördag tävlar jag ju som sagt och så e ja där på söndag hahah :D
Härligt måste jag säga, mår bra i Joeys omgivning,

Idag körde vi frihetsdressyr på volten och Joey börjar hajja de nu, det är kul och skönt!
Hoppas det underlättar lastningen på lördag, och jag måste verkligen dölja min nervositet .. tror det smittar av sig på lilleman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0