It´s all about yesterday baby

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag orkade inte, och då menar jag inte att ja inte pallade utan jag somnade. Jag va så sjuuuuukt trött så aa.. de blev inget bloggande :p

Iallafall igår så red jag både Joey och Martin, trevligt :)
Först red jag ut i 30-40min på Joey, vi red till skenbacken och de va skitmysigt!
Fåglarna kvittrade på båda sidor av vägen, de va sand på vägarna och solen höll på att gå ner, allt va perfekt!

Sen när jag kom tillbaka och hade fixat iordning så red jag Martin på lektionen, de va kul men han va stark och rätt tung, inte så van vid att hästen e tung. Joey e rätt "lätt" :p
Så jag har lite träningsvärk kan man ju lätt säga hahah

Vi hade gymnastik hoppning iallafall, hoppade studs och tränade på att hoppa på linje som uppvärmning :)
De va mysigt





Såhär såg jag ut igår,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0