Känslan e underbar!

Ni vet känslan när man har dammsugit och städat rummet, och bytt sängkläder?
Den e verkligen underbar och den njuter jag av juste nu, sen har jag städat och sorterat lite i min "hästgarderob"
så man kan öppna utan att få ett täcke,spö och schabrak i huvudet :)
Så har jag plockat fram lite grejer till tävlingen nästa helg och Ragnaträningen imorrn :)
Kunde inte låta bli att pilla på tävlingssakerna, nu längtar jag nått otroligt!

Jag måste anmäla mig till Edsbro på Valborg alltså den 30 april!
Ska troligen tävla LC, LB beror på om de blir några fler som anmäler sig med c-ponnys till LB:n för just nu är de 0 i första LB:n och 3 i andra.. Menmen jag får hålla tummarna!

Imorrn sover Sofia och Jessica här och på lördag sover Felicia över så de blir full rulle i helgen! :D

Får se hur mkt blogging det blir men ni märker ju ;)

Såhär mysig blev min säng :D Vill bara krypa ner ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0