Mama i´m coming home

Idag har jag spenderat större delen av dagen i skolan så som alla andra vardagar i veckan. Jag och Felicia knatade ner till centrum och köpte glass, det blev en Daimstrut "Pear dream" Supergod!! <-- värd 2 utropstecken till och med :O
Hahha, sen efter skolan så gick jag hem och pluggade, det gick lite trögt till en början fast jag blev klart med svenskan som är till imorrn iallafall!
Jag måste jobba matte och plugga idrott/skriva träningsdagbok. Iallafall nån dag i veckan,
Sen följde jag med mamma ner i centrum för att handla mat, fast fick henne att köpa en snygg vårjacka till sig själv, den va grå och jättefin :)
Visade henne väskan jag vill ha fast det blev ingen idag, nån annan dag kanske .. noooot :p
Aja whatever, 2 tävlingar den här månaden det blir dyyyrt :s
Juste vi köpte vitaminer också ..

Ska käka sen ska jag och Rebecka dra ut o invigningsåka moppen som förra året hihi :D
Fast jag har redan invigt den(..) ska tanka o lite sånt :)

Nuuu ska ja läsa igenom idrottspappret  ..

Juste idag va Marina jätteledsen för att hon har klippt sitt hår, och det blev mer än hon hade tänkt sig.. :/
Fast jag tycker att det blev fint iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0