Onsdagen den 20 april 2011

Dagen började med en sovmorgon till halv 10 , sen frukost och tv tittande i timmar ..
Sen tog jag moppen upp till stallet och red picknick med Sofia/Grålle, Elisa/Charlie ( Jag/Joey) det blev skit msyigt!
Vi hade med oss saft, chokladbollar och kladdkaka :D
Sen tittade Mimmi förbi en sväng också :)

Jag fick i all hast köra Sofia till bussen och sen fixa mina grejer och bege mig hemåt, tog tid och det tar priiiick en halvtimme via Arningeleden för mig att tuffa upp till stallet ifrån Täby :)
Rätt nöjd faktiskt hihi, i backarna kommer jag upp i 65 km/h wiiiieee

Är nyduschad och ska föna och kamma håret, ska käka donken när pappa kommer hem de blir naaaajs :D
Och imorrn blire stallet, sen grillning med stalltjejerna och slagga hos Jessica ;) toppen (y)

JAG LÄNGTAR TILL EDSBROOOO :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka stalltjejer?

2011-04-20 @ 19:55:46
Postat av: petra

sv; okej :D men 3:an elr 4:an? :)

2011-04-20 @ 20:09:16
Postat av: Anonym

hoppashoppashoppas att vi ses på edsbro!!! annars dör jag... :'(

2011-04-22 @ 21:38:45
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0