Påsklov!

Då har första dagen på påsklovet gått, och den har varit mysig :)
Jag försökte mig på en sovmorgon men vaknade 6.25, 7.30, 10.45 sen gick jag upp..
Slöade till typ halv 2 då tog jag moppen upp till stallet, red en 2 timmar lång skritt barbacka tur på Joey, med Sofia/Grålle och Jessica/Cropper
Sen tog vi insläppet och nu e jag här ;)

Sofia och jag skrev upp oss på saker att göra och imorrn ska vi ha utsläppet 8.30, mockingen och så ska Sofia,Jag,Jessica och kanske Elisa ha nån slags picknickfika? hahah vi får se vad det blir :p Vi ska fixa "knytkalas" aktigt, ja ska ta med Saft :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0