De va skönare förut

De va skönare förut när de bara va jag som ville ha Joey på tävlingar, allt va mycket enklare man behövde bara tänka på sina egna saker och sin egen ridning + framridning. Nu är de 2 till som vill ha honom på terrängtävlingen och eftersom att inte så många vill ha honom så kommer de antagligen bli vi 3 på honom. Då vill man ju veta att dom andra inte rider fram för mycket osv, jag är ett stort kontrollfreak. Och så blir de knas när man vill ha sina egna saker på honom, förra året fick jag låna ut dom och de e inte så kul. Jag förstår ju att de blir så och inte finns nått att göra åt men det är fortfarande inte lika roligt.
Man taggar inte till lika mycket

Kommentarer
Postat av: A

Har du hästen på delfoder eller helfoder? =)

Najs blogg!

2011-08-29 @ 18:40:43
Postat av: petra

Håller med! Jag ska ha hampus och tänkte att ingen annan skulle vilja ha honom(du förstår ju varför;) )

Och nu är det en liten nybörjare som ska ha honom, det var hon som hade honom på galopplägret. Det blir inte lika kul när man får ha sin häst ;) OCh hampus kan ju väldigt lätt sticka om man inte har kontroll..

2011-08-30 @ 19:54:04
URL: http://petragarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0