Home sweet home

Äntligen hemma efter en heldag i skolan började 9.30 och slutade lite innan 19, åt middag där och allt. Så jag är helt slut nu kan jag ju tala om, imorrn börjar vi 11 och går till 15 så de e chill bara 4 timmar de står man ut med:)
Nu sitter jag såklart med min Mac i knät, han heter Måns.. hehe.
Fick en gullig kommentar om att jag gör fina outfit och borde vara med i en tävling som går ut på att hjälpa den här tjejen att göra en tävlingsoutfit, vilket jag självklart kommer vara med på. Älskar att göra outfits ;)
Det svåra med den här outfiten är att hon har en fux .. inte min favoritfärg missförstå mig rätt de är fint med mörka fuxar, sjukt fint men det är väldigt svårt att matcha snyggt. Men ska ge det ett försök :)
Så nu ska jag sätta igång!
På nått sätt längtar jag lite till den mysiga vintern :) Inte kylan dock.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; Gud vad kul att du är med! :) T.e.x schabrak och luva o.s.v (grunden) kan ju kan ju gärna (spelar ju dock ingen roll, du bestämmer!) få vara lite dyrare, eller mäskes grejjer. Men typ ridbyxor eller skjorta som kanske inte direkt syns så mycket (om man har en v-ringad tröja eller kavaj över) behöver ju kanske inte vara i det dyraste laget ;)

2011-08-23 @ 19:39:21
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0