lördag-söndag

Kom hem för nån halvtimme sen, har packat upp matvarorna pappa och jag handlade. Lyckades få med mig en vattenmelon hem (y)
Igår va jag,Sofia,Elisa,Jessica,Moa,Evelina och Ines hemma hos Evelina och hade myskväll :)
Vi hoppade studsmatta, ät väldigt goda glasstrutar som vi fixade med vaniljglass,strössel och chokladsås, smarrigt värre!
Sen så gjorde vi lite olika typ tanke lekar svinsvårt :p och pratade massor!

Iallafall, jag,Sofia och Elisa gick upp svintidigt och det regnade/blixtrade så Sofias mamma hämtade oss och skjutsade hem Elisa och skjutsade mig och Sofia till stallet så jag har ridit barbacka en sväng i skogen med Sofia som ledde Fille( ler monstret) Fille va så lerig att han fick duscha och han kunde inte ha sadel på sig på säkert 1 timme så Sofia gick istället.
Nu ska jag väl duscha, mysa framför en film och senare ska jag baka paj :)
Igår var jag Sofia/Elisa och Jessica i centrum och shoppade. Jag fick med mig en foundation, en appliceringssvamp, ett par hotpants mysshorts från Hollister och en munktröja från Hollister. Nöjd :)
Fast vill köpa en kjol och två toppar där ifrån också :/
Någon som har gjort något kul i helgen som vill dela med sig?
Jag måste verkligen åtgärda bildbristen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0